somelady

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Uppdatering

Av Marie Karlsson - 26 mars 2011 11:22


Här kommer en liten uppdatering. Gjorde inget inlägg igår :(


I torsdags var jag som sagt hos doktorn och blev kopplad till mitt EKG. Natten var hemsk. Sov inte mycket för denna maskin. EKG plattorna nöp och gjorde ont. Så varje gång man rörde sig kändes det. Så mycket sömn blev det som sagt inte.


I fredags var det dags att åka in för att ta av dessa hemska plattor. Skönt att slippa dom. Nu tar det mellan 4-8 veckor innan jag får svar på registeringen.

Lena och TIna åkte med till stan. Tina skulle göra sin MTR röntgen och det gick bra för henne också. Lena och jag stannade kvar i stan för att vänta in Uffe. Vi hämtade honom efter jobb. Onödigt att köra 4 mil hem och sen vända för hämta honom ;)

Så Lena och jag gick runt och små shoppade. Hittade en tröja för 79 kr som jag invigde igår och sen köpte jag 2 st Bh till mig. Tyvärr var dom för små så Lotta fick ta över dom istället. Sen blev det att vi inhandlade lite nytt smink. Vi skulle ha smokey eyes igår när vi gick ut.

Så blev det när jag sminkade mig. :)

  Man kanske inte se sminkningen så bra. Men jag är i alla fall svart runt ögonen :)))


Vi hamnade på Harrys jag och Lena. Snacka om det var trångt och mycket folk. Sen det värsta var att det var hårdrocks tema igår. Usch säger jag bara. Hatar hårdrock. Men roligt hade vi i alla fall.

Familjen och Lena har tjatat på mig att vi behövde komma ut. Det har varit så mycket tråkigheter för oss båda. Vi behövde verkligen denna utgång. Men tyvärr kände man sig lie för gammal igår. Mycket folk mellan 20 - 30 år.

Tack underbar Lena för en rolig kväll. Älskar dig <3


Nu sitter Uffe och väntar på dottern och hennes kille. Dom ska åka till garaget för att byta bromsar och bromsskivor på Anders bil. Jag stannar hellre hemma än att sitta glo på dom när dom diskuterar och mekar :)


Idag skiner solen från en blå härlig himmel och det blåser minimalt. Funderar på att ta skogsrundan med hunden. Komma ut lite och möta naturen :)

Ta lite kort och uppdatera sin foto mapp :)


Duschen kallar känns det som.


Ha en helt underbar lördag med era familjer :)

Jag ska ha det. I kväll blir det tacos och film kväll med ungdomarna :)


Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 16 september 2011 20:21

  Jag kommer att ha denna blogg lite nedlagd. Kommer inte att skriva så mycket på ett tag.   Känner att familjen är viktigare än denna blogg. Mycket har hänt och vi behöver bearbeta.   Hoppas ni har förståelse för detta mina vänner. K...

Av Marie Karlsson - 15 september 2011 06:15

  Usch, jag får så dåligt samvete mot familjen. Jag kan vara knäpp och kanske lite orättvis.   Jag har alltid varit pedant. När barnen var små gick det till överdrift. Jag städade nästan alla vakna minuter på dygnet. Jag kunde till och med ...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 21:27

  Idag har vi haft vår familjemöte.   Men idag var det bara jag som fick prata. Vi brukar ha våra möten där alla får prata och säga sin mening. Om det är någon/något dom är irriterade på så ska man ta åt sig och försöka lösa problemet. Al...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 00:28

  Nu e det tyst och lugnt här hemma. Alla sover och endast jag är vaken som vanligt.   Nu kommer tankarna igen.   Satt faktiskt och tänkte på mig själv. Hur jag är och vad jag står idag.   Jag är nog inte lätt att leva med. Jag gnäl...

Av Marie Karlsson - 12 september 2011 00:42

  Idag kom Emmy hem och var ordentligt dålig. Hon gick och lade sig för vila en stund. Efter någon timme kom hon och sa att hon inte kunde andas ordentligt.   Vi åkte in på en gång till jourläkarcentralen. Dom undersökte henne på en gång oc...

Presentation


THE NAKED TRUTH

Den kommer att handla om min familj och vårt röriga liv

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina bilder

                                                  

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards