somelady

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

familjen

Av Marie Karlsson - 16 september 2011 20:21


Jag kommer att ha denna blogg lite nedlagd.

Kommer inte att skriva så mycket på ett tag.


Känner att familjen är viktigare än denna blogg.

Mycket har hänt och vi behöver bearbeta.


Hoppas ni har förståelse för detta mina vänner.

Kommer att skriva på den andra jag har.


Tack till alla som följt min blogg och kommenterat.

Ni har varit helt underbara.


Bloggen kommer tillbaka.


Älskar er alla. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 15 september 2011 06:15

  Usch, jag får så dåligt samvete mot familjen. Jag kan vara knäpp och kanske lite orättvis.   Jag har alltid varit pedant. När barnen var små gick det till överdrift. Jag städade nästan alla vakna minuter på dygnet. Jag kunde till och med ...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 21:27

  Idag har vi haft vår familjemöte.   Men idag var det bara jag som fick prata. Vi brukar ha våra möten där alla får prata och säga sin mening. Om det är någon/något dom är irriterade på så ska man ta åt sig och försöka lösa problemet. Al...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 00:28

  Nu e det tyst och lugnt här hemma. Alla sover och endast jag är vaken som vanligt.   Nu kommer tankarna igen.   Satt faktiskt och tänkte på mig själv. Hur jag är och vad jag står idag.   Jag är nog inte lätt att leva med. Jag gnäl...

Av Marie Karlsson - 12 september 2011 00:42

  Idag kom Emmy hem och var ordentligt dålig. Hon gick och lade sig för vila en stund. Efter någon timme kom hon och sa att hon inte kunde andas ordentligt.   Vi åkte in på en gång till jourläkarcentralen. Dom undersökte henne på en gång oc...

Av Marie Karlsson - 11 september 2011 16:07

  Förlåt att jag inte sköter om min blogg ordentligt.   Har inte haft tid. Har bara för mycket runt omkring mig. Då blir tyvärr bloggen lidande.   Jag avslutade min anonyma blogg idag. Den kändes inte rätt. Men har pratat med familjen...

Presentation


THE NAKED TRUTH

Den kommer att handla om min familj och vårt röriga liv

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina bilder

                                                  

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards