somelady

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Emmy

Av Marie Karlsson - 16 juli 2011 22:25


Emmy och jag har ett speciellt band mellan oss.

Ibland skrämmer det mig.


Emmy är alltid noga med att ringa mig. Var hon än är så ringer hon alltid. Vi pratar i telefon varje dag och sms varandra.

Det har alltid varit ärlighet mellan oss.

Hon vet att jag aldrig blir hysterisk.

Att jag alltid lyssnar.


Det som är så hemskt att det inte behövs ord mellan oss. Vi förstår varandra ändå. Känner när den andre behöver stöd och tröst. Som om vi vore tvillingsjälar.

Vet inte om det är andra mammor som har det så med sitt barn. Snälla kommentera i så fall.


Jag älskar mina tre barn lika mycket. Dom betyder lika mycket. Dom är mina mirakel.

Men detta bandet som är mellan mig och Emmy är bara så speciellt. Kan inte förklara och det är inget jag har orsakat själv.

Jag försöker verkligen behandla mina barn så lika och rättvist som möjligt.


Det är så mycket som har hänt Emmy också. Som gjort att hon haft det jobbigt en längre tid. En dag kanske jag berättar. Om Emmy tillåter mig.


Mom love her kids so much <3


 
 
Ingen bild

Bodil

16 juli 2011 23:31

Jag har också det bandet men inte till alla mina barn. Jag kan känna på mig när ngn av dem behöver mig utan att de på ngt sätt signalerar ut det. Men tror nog att det bandet blir tajtare när man har ett barn som inte riktigt mått bra och även där är det ju samma för min del! Massa Kramar till Dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 16 september 2011 20:21

  Jag kommer att ha denna blogg lite nedlagd. Kommer inte att skriva så mycket på ett tag.   Känner att familjen är viktigare än denna blogg. Mycket har hänt och vi behöver bearbeta.   Hoppas ni har förståelse för detta mina vänner. K...

Av Marie Karlsson - 15 september 2011 06:15

  Usch, jag får så dåligt samvete mot familjen. Jag kan vara knäpp och kanske lite orättvis.   Jag har alltid varit pedant. När barnen var små gick det till överdrift. Jag städade nästan alla vakna minuter på dygnet. Jag kunde till och med ...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 21:27

  Idag har vi haft vår familjemöte.   Men idag var det bara jag som fick prata. Vi brukar ha våra möten där alla får prata och säga sin mening. Om det är någon/något dom är irriterade på så ska man ta åt sig och försöka lösa problemet. Al...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 00:28

  Nu e det tyst och lugnt här hemma. Alla sover och endast jag är vaken som vanligt.   Nu kommer tankarna igen.   Satt faktiskt och tänkte på mig själv. Hur jag är och vad jag står idag.   Jag är nog inte lätt att leva med. Jag gnäl...

Av Marie Karlsson - 12 september 2011 00:42

  Idag kom Emmy hem och var ordentligt dålig. Hon gick och lade sig för vila en stund. Efter någon timme kom hon och sa att hon inte kunde andas ordentligt.   Vi åkte in på en gång till jourläkarcentralen. Dom undersökte henne på en gång oc...

Presentation


THE NAKED TRUTH

Den kommer att handla om min familj och vårt röriga liv

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina bilder

                                                  

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards