somelady

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Familjen

Av Marie Karlsson - 10 juni 2011 23:56


Familjen betyder allt för mig.


Utan dom hade jag nog inte suttit här idag.


Mina barn är mina mirakel. Dom ger mig en sån styrka och glädje i livet. Kan inte säga med ord hur mycket jag älskar dom.

Är så stolt över att vara deras mamma.

Mina barn har alltid ställt upp för mig. Stöttat mig i sorg och glädje.


Min man Uffe är min stora kärlek. Älskar honom innerligt.

Vi har alltid roligt tillsammans. Vi skrattar jämt åt varandras kommentarer. Varje gång jag ser in i hans varma ögon smälter jag. När han tar min hand så knyter magen sig av kärlek.

Känner mig nyförälskad varje morgon jag vaknar vid hans sida.

Trots allt som hänt mellan oss är han min stora kärlek.

Uffe har haft sina beskymmer med sitt beroende. Han har sårat mig mycket med att smyga och gå bakom min rygg.

Mitt i allt så vet jag att han älskar mig. Jag är så glad att vi fortsätter att kämpa för det liv vi kommer ha tillsammans i framtiden.


Uffes två underbara barn bor hos sin mamma i Umeå. Vi träffar dom bara vid stora lov. Dom betyder så mycket för mig. Älskar dessa två charmtroll.

Saknaden är så stor dom månader vi inte ses. Dom finns i mina tankar varje dag.

Tror den största rädslan är om det inte funkar i framtiden för mig och Uffe att jag förlorar kontakten med barnen. Usch, kan inte tänka den tanken. :(


Mina barns pappa och jag har en helt underbar kontakt. Vi är vänner och det funkar kanon. Är så skönt att kunna vara vänner trots skilsmässan. Vi hade trots allt arton år tillsammans och det kan man inte radera. Vår vänskap betyder mycket för mig. Känner att med honom kan jag prata om allt. Han ger mig stöd och råd. Vi hjälps åt med barnen och vi samkör alltid när beslut ska fattas. Så dom inte spelar ut oss mot varandra.

Det bästa är att mitt X och Uffe är vänner. Dom två kan ta en öl ihop, kolla på sport eller bara snacka bort några timmar.

Är helt underbart att det funkar.


Trots allt elände som finns runt om oss alla finns det en kärlek som ger oss styrka att fortsätta kämpa.


ÄLSKAR ER ALLA


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 16 september 2011 20:21

  Jag kommer att ha denna blogg lite nedlagd. Kommer inte att skriva så mycket på ett tag.   Känner att familjen är viktigare än denna blogg. Mycket har hänt och vi behöver bearbeta.   Hoppas ni har förståelse för detta mina vänner. K...

Av Marie Karlsson - 15 september 2011 06:15

  Usch, jag får så dåligt samvete mot familjen. Jag kan vara knäpp och kanske lite orättvis.   Jag har alltid varit pedant. När barnen var små gick det till överdrift. Jag städade nästan alla vakna minuter på dygnet. Jag kunde till och med ...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 21:27

  Idag har vi haft vår familjemöte.   Men idag var det bara jag som fick prata. Vi brukar ha våra möten där alla får prata och säga sin mening. Om det är någon/något dom är irriterade på så ska man ta åt sig och försöka lösa problemet. Al...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 00:28

  Nu e det tyst och lugnt här hemma. Alla sover och endast jag är vaken som vanligt.   Nu kommer tankarna igen.   Satt faktiskt och tänkte på mig själv. Hur jag är och vad jag står idag.   Jag är nog inte lätt att leva med. Jag gnäl...

Av Marie Karlsson - 12 september 2011 00:42

  Idag kom Emmy hem och var ordentligt dålig. Hon gick och lade sig för vila en stund. Efter någon timme kom hon och sa att hon inte kunde andas ordentligt.   Vi åkte in på en gång till jourläkarcentralen. Dom undersökte henne på en gång oc...

Presentation


THE NAKED TRUTH

Den kommer att handla om min familj och vårt röriga liv

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina bilder

                                                  

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards