somelady

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Känslor

Av Marie Karlsson - 15 maj 2011 20:51



Nu börjar känslorna efter allt som hänt komma till ytan på gubben.


Nu kommer frågorna och alla funderingar på livet efter stomi operationen.


I natt kunde han inte sova. Eftersom jag vill att han ska ha lugn och ro sover jag i gästrummet. I natt vid 2 tiden kom han insmygande och sa att han inte kunde sova. Undrade om jag hade någon insomnings tablett. Han ville jag skulle komma och lägga mig hos honom så vi kunde prata.

Nu kom frågorna han bär på.

Vi försökte lösa några av dom, men vissa får vi ta med läkaren.

Vid halv fem i morse somnade han.


Nu sitter han och tittar på hockey med Stefan. Han tycker det är så skönt att mitt x och han är vänner. Dom funkar skitbra ihop.

Skönt för alla att man har en kompis relation. Man suddar inte ut 18 år som vi hade jag och Stefan. Vi har tre barn ihop och framtiden har vi tillsammans eftersom vi har barnen.


Oh, i morgon ska jag träffa min läkare. Kl 11 ska jag vara där. Har bett mamma att följa med. Hoppas att jag får hjälp denna gången. Min smärta är fruktansvärd svår just nu. Orkar snart inte med detta längre. Nu ska jag tvinga honom att ordna en skikt röntgen eller MRT så jag får svar på alla mina frågor. Största frågan är om tumören har vuxit och om det är den som orsakar min värk eller om det kommer från min inflammerade tarm.


Har fixat mina naglar idag. Skönt att ha det gjort. Trots jag har dom naturella är dom snygga denna gången :)

Ska ta kort och sätta in. I går gjorde jag akrylnaglar på Tina. Här är en bild på hennes naglar.

    Huvudsaken att hon blev nöjd :)


Nu ska jag in i gästrummet, lägga mig på sängen för titta på en film.

Inte intresserad av hockey. Dom har snott storbildstv:n så jag får nöja mig med den lilla :)


Kommer uppdatera i morgon efter jag har varit hos min läkare som hatar kvinnor.... Är så laddad för detta möte.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 16 september 2011 20:21

  Jag kommer att ha denna blogg lite nedlagd. Kommer inte att skriva så mycket på ett tag.   Känner att familjen är viktigare än denna blogg. Mycket har hänt och vi behöver bearbeta.   Hoppas ni har förståelse för detta mina vänner. K...

Av Marie Karlsson - 15 september 2011 06:15

  Usch, jag får så dåligt samvete mot familjen. Jag kan vara knäpp och kanske lite orättvis.   Jag har alltid varit pedant. När barnen var små gick det till överdrift. Jag städade nästan alla vakna minuter på dygnet. Jag kunde till och med ...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 21:27

  Idag har vi haft vår familjemöte.   Men idag var det bara jag som fick prata. Vi brukar ha våra möten där alla får prata och säga sin mening. Om det är någon/något dom är irriterade på så ska man ta åt sig och försöka lösa problemet. Al...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 00:28

  Nu e det tyst och lugnt här hemma. Alla sover och endast jag är vaken som vanligt.   Nu kommer tankarna igen.   Satt faktiskt och tänkte på mig själv. Hur jag är och vad jag står idag.   Jag är nog inte lätt att leva med. Jag gnäl...

Av Marie Karlsson - 12 september 2011 00:42

  Idag kom Emmy hem och var ordentligt dålig. Hon gick och lade sig för vila en stund. Efter någon timme kom hon och sa att hon inte kunde andas ordentligt.   Vi åkte in på en gång till jourläkarcentralen. Dom undersökte henne på en gång oc...

Presentation


THE NAKED TRUTH

Den kommer att handla om min familj och vårt röriga liv

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina bilder

                                                  

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards