somelady

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Min son

Av Marie Karlsson - 2 augusti 2011 23:53


Idag kom min älskade son på besök.

Han ringde innan idag och frågade om jag kunde komma titta när han spelade match. Tyvärr fick jag tacka nej. Min skallevärk har inte gått över ännu. Så Emmy, Anders, Stefan, Ludwig och Matilda åkte. Sen tog Emmy med sig Andreas hit så jag fick träffa honom lite.

Det är inte så ofta jag träffar min älskade son. Han jobbar för fullt och sen har han sitt liv med sin älskade flickvän Sofie.

Emmy är ofta hemma hos mig. Kan vara att hon är mer mammig :)

Jag kramade om min son och kände hur mycket jag verkligen saknar honom. Älskar honom av hela mitt hjärta.

Jag bad honom komma hem en helg sen när barnen har åkt hem. Så vi kan rå om varandra lite.

I helgen ska dom spela ölbrännboll och då ska jag kolla in när dom bär sig dumt åt ::)


 

  Min älskade son Andreas.



Idag var Uffe hos sin läkare. Första gången han träffar honom sen operationen. Alla hans blodprover var kanon. Han tar tydligen upp all näring i kroppen och behöver inte extra vitaminer.

Han har inga biverkningar efter operationen och inga läckage.

Så läkaren var helnöjd med honom.

Till och med Uffes leverprover är kanon. Inte helt bra men i alla fall på väg uppåt.

Jag känner mig så lättad att allt gått så bra och läkningen har gått över förväntan bra. Enligt läkaren så är han nästan unik som inte har några som helst men efter operationen.

Äntligen känns det som att man kan släppa lite på hans sjukdom.

Det enda är att han ska kolla dom 15 cm av tjocktarmen som lämnades kvar om han ska ta bort stomin i framtiden så dom kan koppla ihop tunntarmen med den biten. Måste kollas så den inte utvecklar cancer.

Men det får vi verkligen inte hoppas att den gör.


I morgon funderar jag på att överraska barnen med pizzabesök. Mysigt att sitta på restaurangen och äta. Vi får se hur det blir med den saken.


Idag kom älskade Lenus på besök. Oh, vad glad jag blev. Vi träffas ju inte så ofta längre sen hon flyttade till stan. Saknar henne så mycket.

Känner mig halv utan henne.


Nu ska jag sluta sitta här och tjata.

Dags för sängen känns det som.

Blir alltid helt slut och trött efter ett migrän anfall. Sitter i flera dagar.


Kram vänner


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 16 september 2011 20:21

  Jag kommer att ha denna blogg lite nedlagd. Kommer inte att skriva så mycket på ett tag.   Känner att familjen är viktigare än denna blogg. Mycket har hänt och vi behöver bearbeta.   Hoppas ni har förståelse för detta mina vänner. K...

Av Marie Karlsson - 15 september 2011 06:15

  Usch, jag får så dåligt samvete mot familjen. Jag kan vara knäpp och kanske lite orättvis.   Jag har alltid varit pedant. När barnen var små gick det till överdrift. Jag städade nästan alla vakna minuter på dygnet. Jag kunde till och med ...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 21:27

  Idag har vi haft vår familjemöte.   Men idag var det bara jag som fick prata. Vi brukar ha våra möten där alla får prata och säga sin mening. Om det är någon/något dom är irriterade på så ska man ta åt sig och försöka lösa problemet. Al...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 00:28

  Nu e det tyst och lugnt här hemma. Alla sover och endast jag är vaken som vanligt.   Nu kommer tankarna igen.   Satt faktiskt och tänkte på mig själv. Hur jag är och vad jag står idag.   Jag är nog inte lätt att leva med. Jag gnäl...

Av Marie Karlsson - 12 september 2011 00:42

  Idag kom Emmy hem och var ordentligt dålig. Hon gick och lade sig för vila en stund. Efter någon timme kom hon och sa att hon inte kunde andas ordentligt.   Vi åkte in på en gång till jourläkarcentralen. Dom undersökte henne på en gång oc...

Presentation


THE NAKED TRUTH

Den kommer att handla om min familj och vårt röriga liv

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina bilder

                                                  

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards