somelady

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Sommar

Av Marie Karlsson - 28 juli 2011 00:22


Jag älskar sommaren.

För det första så blommar hela naturen upp i sprakande färger. Det luktar helt underbart ute.

Alla är så mycket gladare.

Det är värme och sol.

Vi har barnen hos oss i fyra hela veckor.

Det är semester.

Vi umgås.


Idag har vi haft helt underbart väder.

Varmt och soligt.

Här kommer lite bilder på vår underbara dag vid poolen


Min underbara dotter Lotta

  Min underbara dotter Emmy          

 Underbara härliga Ludwig      

Underbara söta Matilda        

Nu kommer det blandade kort på min härliga familj.

Anders(svärson) Emmy ( dotter) Lotta ( Dotter) Ludwig (bonus son) Matidla (Bonus dotter) Sebastian ( Kompis son ) Uffe ( min älskade man)

                   

Ni får förlåta mig att jag inte bloggar varje dag. Men jag umgås så mycket jag kan med barnen dessa fyra veckor dom är hos oss. Jag sitter mest vid datan när dom lagt sig. Ibland är jag för trött för bloggen.


I morgon ska jag göra om lite i min blogg.

Hoppas ni kommer gilla den :)


Var på bilbingo med min mamma och Valle i kväll. Kände jag vill ha lite egen tid. Tyvärr vann jag inget. Valle vann 3000 kr turgubben :)


Godnatt vänner :)

           

 
 
Elisabeth

Elisabeth

28 juli 2011 07:24

Ser ut att varit en härlig dag :)
Blir spännande att se vad du ska hitta på till Bloggen.

Kram och ha en fin dag med barnen

http://knytet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 16 september 2011 20:21

  Jag kommer att ha denna blogg lite nedlagd. Kommer inte att skriva så mycket på ett tag.   Känner att familjen är viktigare än denna blogg. Mycket har hänt och vi behöver bearbeta.   Hoppas ni har förståelse för detta mina vänner. K...

Av Marie Karlsson - 15 september 2011 06:15

  Usch, jag får så dåligt samvete mot familjen. Jag kan vara knäpp och kanske lite orättvis.   Jag har alltid varit pedant. När barnen var små gick det till överdrift. Jag städade nästan alla vakna minuter på dygnet. Jag kunde till och med ...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 21:27

  Idag har vi haft vår familjemöte.   Men idag var det bara jag som fick prata. Vi brukar ha våra möten där alla får prata och säga sin mening. Om det är någon/något dom är irriterade på så ska man ta åt sig och försöka lösa problemet. Al...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 00:28

  Nu e det tyst och lugnt här hemma. Alla sover och endast jag är vaken som vanligt.   Nu kommer tankarna igen.   Satt faktiskt och tänkte på mig själv. Hur jag är och vad jag står idag.   Jag är nog inte lätt att leva med. Jag gnäl...

Av Marie Karlsson - 12 september 2011 00:42

  Idag kom Emmy hem och var ordentligt dålig. Hon gick och lade sig för vila en stund. Efter någon timme kom hon och sa att hon inte kunde andas ordentligt.   Vi åkte in på en gång till jourläkarcentralen. Dom undersökte henne på en gång oc...

Presentation


THE NAKED TRUTH

Den kommer att handla om min familj och vårt röriga liv

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina bilder

                                                  

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards