somelady

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Punkter

Av Marie Karlsson - 7 juni 2011 07:18


Jag fick en kommentar som jag kommer att lägga in i slutet av detta inlägg. Så kanske ni alla fattar mina punkter jag skriver.


1. Jag har ingen granne i hela huset med det namnet. Du kan inte ens skriva under synonym namn för det finns inte en chans att du är en granne som läser min blogg. För det första kan ingen granne gå igenom facebook för länka eftersom du måste vara min vän för se loggen. Sen tror jag inte att en granne sitter en dag och tänker. Undrar om Marie har en blogg och letar under bloggnamnen SOMELADY....hur troligt låter det.....


2. SVARTSJUK....... Där kammar du fel åt helvete. Jag har aldrig varit svartsjuk i hela mitt liv. Du har ingen aning om vad du pratar om. Vem fan ger dig rätt att klanka ner på min man som du gör????

Du vet inte vad min man har sysslat med i alla år..... så tycker du ska hålla käften tills du vet sanningen.


3. Ja jag har bloggat om min mans sjukdom. VAR I BLOGGEN STÅR DET ATT DET ÄR SYND OM MIG??????

Jag har för fan alrig antytt att det är synd om mig eller att jag söker efter sympati. Jag har skrivit om känslor.

Är det någon det är synd om så är det för fan min man som fått stomi på magen.


Hur feg kan man vara som inte vågar uppge vem du är som skriver en kommentar.

Kom gärna och ring på min dörr så ska jag bjuda dig på en kopp kaffe och du ska få reda på sanningen om min mans sjukdom och varför han har sina begär efter andra kvinnor.


Här kommer personens kommentar......


Ulrika

Söndag 5 juni 22:45

Du.
Din man är en gubbe på 40 flera plus. Oattraktiv för de flesta av oss andra.
Han är flintis, har glasögon är gammal och har en påse på magen.
Liksom ge dig.
Låt honom titta!
Han valde dig, det är din säng han sover i, det är dig han är gift med.
Det är dig han kommer hem till.
Du verkar sjukligt svartsjuk.
Nu när du gnällt om hans sjukdom så länge och hur synd om dig det är i den så borde du vara glad över att han är så frisk så han orkar springa som en äggsjuk höna istället.
Mvh
grannen i trappen bredvid (vi som stör dig så mycket)

 
 
Ingen bild

sylvana fransson

7 juni 2011 08:28

Jag läste vad du skrivit vadå omoget gjort av henne undrar hur gammal hón är egentligen???? fan vad sjuka folk är. Jag gav folk på moppo igår om lotta dom ger sig på henne bara för att hon inte svarar på sms,telefonen o här jag tycker dom är omogna som kan hoppa på er så jag blir så förbannad på sådant folk. MORR MORR MORR nej bara stå på er för ni har ju rätt att leva ni med ni är ju inte mer än människor.

många kramar sylvana

 
Ingen bild

Lotta

7 juni 2011 08:47

Men vad i hela h-----e.....

 
Ingen bild

Lena

7 juni 2011 12:34

Ja du Marie, vi har ju pratat om sådant förr du å jag, det finns tyvärr människor som inte har något liv å bara sitter snackar skit om andra... dessvärre har dom inte en susning va dom pratar om... bara du vet (å jag) hur det ligger till egentligen...
Till er som inte har en susning, skaffa er för fan ett liv!! lägg er inte i andras!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 16 september 2011 20:21

  Jag kommer att ha denna blogg lite nedlagd. Kommer inte att skriva så mycket på ett tag.   Känner att familjen är viktigare än denna blogg. Mycket har hänt och vi behöver bearbeta.   Hoppas ni har förståelse för detta mina vänner. K...

Av Marie Karlsson - 15 september 2011 06:15

  Usch, jag får så dåligt samvete mot familjen. Jag kan vara knäpp och kanske lite orättvis.   Jag har alltid varit pedant. När barnen var små gick det till överdrift. Jag städade nästan alla vakna minuter på dygnet. Jag kunde till och med ...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 21:27

  Idag har vi haft vår familjemöte.   Men idag var det bara jag som fick prata. Vi brukar ha våra möten där alla får prata och säga sin mening. Om det är någon/något dom är irriterade på så ska man ta åt sig och försöka lösa problemet. Al...

Av Marie Karlsson - 13 september 2011 00:28

  Nu e det tyst och lugnt här hemma. Alla sover och endast jag är vaken som vanligt.   Nu kommer tankarna igen.   Satt faktiskt och tänkte på mig själv. Hur jag är och vad jag står idag.   Jag är nog inte lätt att leva med. Jag gnäl...

Av Marie Karlsson - 12 september 2011 00:42

  Idag kom Emmy hem och var ordentligt dålig. Hon gick och lade sig för vila en stund. Efter någon timme kom hon och sa att hon inte kunde andas ordentligt.   Vi åkte in på en gång till jourläkarcentralen. Dom undersökte henne på en gång oc...

Presentation


THE NAKED TRUTH

Den kommer att handla om min familj och vårt röriga liv

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mina bilder

                                                  

GÄSTBOK

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards